Onze instelling staat bij de Belastingdienst geregistreerd als algemeen nut beogende instelling (ANBI).
Dit betekent dat als u giften aan ons geeft (dus géén ouderbijdrage!) u dit kunt aftrekken van de inkomsten- en vennootschapsbelasting.
Zie ons informatieboekje en het pedagogisch beleidsplan. (Zie het kopje “Informatie” aan de rechterkant van de website)
Eens per 5 weken heeft het bestuur een vergadering waarin alle belangrijke punten rond de peuterspeelzaal besproken worden. Vaak nemen ook de leidsters deel aan deze vergaderingen.
Via de mail, de website en ook via de oudercommissie houden we u op de hoogte omtrent de belangrijkste gang van zaken.
Voorzitter: Elske Willemen
Penningmeester en secretaris: Jordie Jansen
Secretaris: Simone Vos
De leidsters worden uitbetaald conform CAO. De bestuursleden verrichten hun werkzaamheden vrijwillig.
De activiteiten zijn beschreven in ons pedagogisch beleidsplan. (Zie het kopje “Informatie” aan de rechterkant van de website)
Zie hiervoor de financiële rapportage Stichting peuterspeelzaal Het Klavertje. (Zie het kopje “Informatie” aan de rechterkant van de website)